pátek 1. března 2013

El Cenobio




Pamatujete si ještě tuhle fotku? To jsem tenkrát jel do Cenobia, malé lezecké oblasti na severu poblíž města. Tehdá jsem k tomu napsal, že už nikdy více. Svého slova jsem nedostál, ale určitě jsem neprohloupil. Teď, když už jsem znal přístup, došel jsem ke skalám odpočatý, nenaštvaný, nesedřený a taky né sám. Takže jsem se vklidu mohl věnovat lezení. 
Dvacet cest, dvě třetiny za 7b a víc. Tak jsem si vylezl to málo co zbývá a jestli tam ještě pojedu tak na krátký půlden. Lákadla tam ale jsou:
- skoro vždy je tam příjemně až chladno
- cesty jsou nezvykle dlouhé 
- skála není tak špatná jak vypadá a některé směry jsou dost zajímavé. 

Plotny jsou holé, ale tření není špatné (no jak kde). Často se zabere za nějakou spárku, puklinku, oblinku. Mohlo by být zajímavé vyzkoušet některé cesty po vlastním jištění.
Joo, není to špatné a atleti si zde zalezou opravdu dobře. Hlavně v létě, když se jinde skoro nedá. 
Zalezl si zde i čtyřiašedesátiletý Angličan Tom Rogers se svou paní. 


Adargoma 6c

My Friend 6b+

My Friend Janoc 6b+



Línea Mocosa 6a (svetřík maskovací vzor "El Cenobio")



2 komentáře:

  1. Ahoj.
    Četla jsem tvoje stránky a našla tady spoustu informací, za které ti chci poděkovat (taky se to pěkně čte). Mám prosbu, je možné se s tebou spojit e-mailem, telefonicky nebo se sejít? Docela často teď jezdíme na Gran Canaria a ty to tam znáš jak své boty... Ráda bych se ještě poradila o nějakých věcech, např. kde koupit lezeckého průvodce atd. Zrovna za pár dní (26.9.) tam letíme cca na měsíc. Můj mail je bindicsova@gmail.com. Když se ozveš, budu ráda a předem DÍKY! Markéta

    OdpovědětVymazat