sobota 24. prosince 2011

Všichni pod stejným nebem?

Než jsem jel, bylo to někdy na jaře, koukal jsem na net kam že já to vlastně jedu. A narazil jsem na stránky (a hlavně na video) jednoho chlapíka, co si říká Daniel Lopéz. Tenhle týpek během jednoho roku natočil video o nebi nad Kanárskými ostrovy. A to stylem TimeLapse. Kanárská noční obloha je jedním z nej míst na pozorování hvězd a všech těch věcí co tam nahoře jsou. Jeho plán je natočit podobná videa ze všech sedmi ostrovů. A začal na Tenerife. No a když jsem tam pod Teidetem nedávno trávil noc, měsíc mi svítil do ksichtu a já chtěl vidět všechny ty hvězdy, tak jsem si právě na tohle video vzpomněl. A tak ho tady máte, ať víte o čem to vlastně plácám. A pak že všichni žijem pod stejným nebem...

(Na Vimeo mně to přišlo nějaký lepší, ale nevím jak vložit, tak kdyžtak klikni sem)

Nespočet hvězd jsem pak viděl o týden později, ale na Gran Canarii. To jsme spali pod Roque Nariz, na starobylém obětním místě Guančů. Ale pořád mám pocit, že to ještě nebylo všechno...

4 komentáře:

  1. Mazec...estupendo! Mraky jak na Naranju:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady je to zamrzlý jak Dněpr... když má člověk blog, tak na něj musí taky občas něco napsat, jinak ztratí věrné čtenáře :P tak se koukej posnažit, když už jsem Tě dala na stránky do odkazů :))

    http://www.keckamarketka.cz/p/odkazy.html

    OdpovědětVymazat
  3. No jo no joo. Všechno poctivě dopíšu. Slibuju :) m

    OdpovědětVymazat