sobota 10. září 2011

Pěkně od začátku

Autobus pochybné společnosti na nádraží fakt dorazil tak již není dalších výmluv. Cesta do Blavy - jako bych nasedl v 6.00 do kanga a proměnlivým tempem sbíjecího kladiva dorazil na letiště.  Tady jsem, čekaje na letadlo, čtyři hodiny pojídal veškerou nadváhu. Před nástupem do letadla jsme byli všichni svědky fandění srbského dívčího družstva, které podporovalo svoji kolegyni v boji mezi příručním zavazadlem a stojanem, který nekompromisně rozhoduje o tom, kolik vrstev si na sebe bude muset nebohá dívčina ze Srbska ještě obléci. Všechno dobře dopadlo, ještě srdečný potlesk a můžem do letadla. Tam potkávám Radu, typana z Rekreologie, který jede na Kanáry studovat jachting, golf, plavání a podobný věci. Asi jsem si vybral špatnou školu...
Za 5 hodin jsme tam a cestou z letiště už míjíme surfaře, kajtisty, windsurfaře. Země na první pohled vyprahlá, ale pobřeží vypadá fajn. První co uděláme – jdeme na pivo a rozmýšlíme co dál. S Radou, týpkem z Rekreologie, se na tři noci ubytováváme v asi nejlevnějším hotelu ve městě. Balkon máme nad rušnou silnicí, projíždějící auta furt troubí. Asi ví, že tam bydlíme. Večer kuknem do města, ale chodíme v ulicích jak zombíci z Resident Evilu.
Hola, me llamo Radek, soy estudiante y estoy buscando un piso, no tienes un piso?
Středa čtvrtek hledáme bydlení, lítame mezi jedním centrem, druhým centrem a pláží. Všude to není ono, vždycky je něco špatně. Od jedné do pěti nikdo nezvedá telefony, je pro nás těžké nic nedělat. Ve čtvrtek odpoledne si spravíme chuť na Playa de Las Canteras. A večer, večer jsme našli vysněné bydlení. Stáli jsme tam opření o zeď, ve starobylé čtvrti, a jen jsme si přáli.